Tuesday, February 1, 2011

Gerun bila fikirkannya

        Ermmm gerun bila fikirkan yang borang outbound pergi Thammasat University tu aku tak boleh send lagi kat lecture aku....huhuhu...borang tu dah lama kot tersidai kat pejabat dekan aku....mati la aku and the geng...Yati n Teena....apa mau buat sekarang....tak sanggup rasanya bila fikir muka lecture aku tu.... dia mengamuk ka...marah ka.....no no no.....tak sanggup aku nak bayangkan....Rasanya dah lama dia tunggu sejak dari minggu lepas sebelum dia bertolak ke Bangkok....sampai la ni aku tak email dia lagi....wawawawa...*_* Janganlah naik cuti lagi tak sanggup rasanya kami mahu berhadapan dengan Tutttt(nama tak boleh disertakan) hehehehe.....
        Ya Allah tolong dan bantulah kami.....kau cepatkan dan permudahkanlah urusan kami.....kalau boleh hari nie sudah siap segala galanya.....Ok....think positive ....Positive positive...AMIN...amin.....

No comments:

Post a Comment